Než nám zašlete svou zakázku, přečtěte si prosím pozorně následující informace a podmínky. Děkujeme.
Je pro Vás čas prioritou a rádi byste využili našich služeb? Nestíháte navštívit naši provozovnu v Panské 8, Praha 1? Nabízíme Vám možnost odeslání Vaší obuvi, kabelek či oděvů a jejich následné doručení zpět k Vám.
Vaše boty, kabelku nebo oděv vyčistíme, opravíme či provedeme jinou Vámi zvolenou službu a jako bonus Vám vše zdarma naimpregnujeme, u oděvů provedeme apretaci.
Přejete si mít čisté a opravené boty nebo vyčištěnou a zašitou kabelku, ale nemáte čas se u nás zastavit?
Ceník a informace k dopravě (Česká a Slovenská republika) nebo osobní kurýr (Praha):
Doprava od Vás k nám (Česko, Slovensko a celá Evropa):
Doporučujeme využít služeb dopravní společnosti, kde si objednáte přepravu (např. www.zaslat.cz). Dopravce Vaši zásilku vyzvedne a doručí k nám. Rozhodnutí o způsobu dopravy k nám je však na Vás. Můžete si sami zvolit jinou dopravní společnost nebo Českou poštu. Nedoporučujeme využívat Zásilkovnu, u které často dochází k nedoručení zásilky na adresu a uložení na výdejní místo, což nám komplikuje práci. Ani Česká pošta není vždy spolehlivá. Nicméně, jak jsme již uvedli, výběr dopravce je na Vás.
Adresa pro zaslání: Opravna obuvi, Panská 896/8, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha. Telefon: 777 550 500. Kontaktní osoba: Tomáš Valta.
Praha:
I zde můžete využít služeb jakéhokoli dopravce nebo www.zaslat.cz. Alternativně Vám můžeme na Vaši adresu poslat našeho kurýra, který si zakázku osobně vyzvedne a na přání ji i doručí zpět. Cena dopravy jedním směrem je 300 Kč.
V případě zájmu o tuto službu v Praze zašlete SMS na telefonní číslo 777 550 500 s textem: „kurýr Praha“ a Vaši adresu. Zavoláme Vám zpět a domluvíme termín a čas příjezdu kurýra.
Nezapomeňte k zakázce přiložit Vaše telefonní číslo. Po prvotní prohlídce zakázky Vás budeme kontaktovat přes WhatsApp a zašleme Vám video s popisem postupu opravy, cenami atd. K samotné realizaci zakázky přistoupíme až po Vašem odsouhlasení. Zároveň Vám na Váš e-mail zašleme bankovní spojení a částku k úhradě. Video zasíláme pouze přes WhatsApp.
Neposílejte nám zakázky zabalené v originálních krabicích, sáčcích nebo jiných předmětech, které nejsou pevnou součástí obuvi, kabelky či oděvu. V případě čištění obuvi, prosím, vyjměte tkaničky a obuv nám zasílejte bez nich. Pokud si přejete ponechat původní tkaničky (např. kvůli barvě a délce), ponechte je u obuvi, ale nezasílejte je samostatně. Děkujeme za pochopení.
Doprava zpět k Vám:
Zásilky odesíláme prostřednictvím společnosti GLS. Cena dopravy po České republice je 149 Kč a na Slovensko 350 Kč. Zásilka je pojištěna maximálně do výše 20 000 Kč. Stejně jako u dopravy k nám, i pro zpáteční dopravu si můžete objednat vlastního dopravce v případě nadstandardního pojištění nebo pokud máte preferovanou přepravní společnost.
Naše služby:
Rozsah našich služeb je skutečně široký. Opravujeme a čistíme obuv, kabelky, tašky, ale i oděvy. Kromě profesionálních obuvníků a brašnářů máme k dispozici také prvotřídního krejčího a čistírnu oděvů i kůže. Opravíme, vyčistíme a upravíme téměř vše, na co si vzpomenete. Na každou činnost máme specializovaného odborníka, který přesně ví, jak se Vašemu požadavku věnovat, a dokáže navrhnout i komplexní řešení, díky kterému si odnesete Vaše boty, kabelku či oděv téměř jako nové. Podívejte se na fotografie naší práce před a po servisu: WWW.INSTAGRAM.COM/SERVISPANSKA
V případě, že s navrženou opravou nebudete souhlasit, Vaši zakázku Vám vrátíme. V takovém případě si pouze objednáte zpětnou dopravu.
Pokud nemáte zaplacenou zpětnou dopravu, zboží ponecháme u nás v provozovně, kde si ho můžete vyzvednout v pracovní dny, případně si zpětnou dopravu objednat.
Zboží u nás uchováváme maximálně 6 měsíců, poté je zakázka likvidována.
Standardní doba opravy, úpravy nebo čištění běžných zakázek je přibližně 10 pracovních dní. U složitějších zakázek je třeba počítat s delší dobou kvůli objednání speciálních materiálů apod. O orientační době trvání zakázky budete předem informováni e-mailem. Doba zpracování se může prodloužit v období dovolených apod.
Přesný termín dokončení Vaší zakázky Vám bude vždy upřesněn individuálně s ohledem na aktuální situaci a množství zakázek.
POZOR – V současné době počítejte prosím s dobou zpracování přibližně 4 týdny z důvodu velkého množství zakázek.
Vše pečlivě dokumentujeme (foto a kontrola). I přesto Vás žádáme, abyste si po převzetí opraveného zboží od kurýra zásilku zkontrolovali. Jsme lidé a můžeme se dopustit chyby. V případě jakýchkoli nesrovnalostí nás prosím ihned kontaktujte, nejlépe přes WhatsApp, kde s Vámi budeme po celou dobu v kontaktu.
Zboží pečlivě zabalte. V případě čištění tenisek apod. prosím vyjměte tkaničky a nezasílejte nám je. Stejně tak neposílejte originální krabice, které by se mohly ztratit, sáčky, napínáky ani nic, co není pevnou součástí obuvi. Každou zakázku zpracovává jiný specialista a máme velké množství objednávek, proto nemáme možnost hlídat krabice, tašky apod. Provádíme servis obuvi, kabelek a oděvů, proto prosím zasílejte pouze zboží, které si přejete opravit a vyčistit.
Nezapomeňte k zakázce přiložit Vaše telefonní číslo.
Věříme, že budete s naší službou spokojeni.
Přejeme Vám hezký den.
Tomáš
Opravna, čistírna obuvi, kabelek a oděvů – Panská 8, Praha 1